I WANNA BE A RICH GIRL

Har inte uppdaterat så mycket. Men igår så var jag i Malmö med mamma och Amina och handlade.
Hästgrejer:
* Ett pannband
* Bruna benlindor
* Fejk fårskinn (till träns)
* Achenträns (om det stavas så?)
Ja, det var allt. Mamma och Amina handlade lite till sig själv, och så. Handlade i Hööks och det fanns jättemycket fina grejer till bra priser! Synd att man inte är mijlonär :( Mycket bättre än Hööks i Linköping. Sen åt vi och kollade i "vanliga" affärer. Fick hem mig ett par marinblå chinos, en turkos jättefin tröja (herr), och en till blå tröja. Sen åkte vi hem till Flyinge, packade in resten och brummade mot Motala igen. Resan gick bra, jag sov mest hihi. Sen när vi kom hem så var det jättemycket snö! I Skån var det ingen snö, om inte några fläckar här och var. Och så växte det små gula blommor franför köksförnstret och var +8 grader som högst. Kan det inte vara det här med?!
Ska snart ut till stallet och fixa, ska förmodligen åka till NYRK med mamma. Skönt att rida, är ju lite taggad när man sett alla fina hästar i Flyinge.

Lägger upp bildbomber från Flyinge i olika delar, så det inte blir allt på en gång. Just so you know ;)


Min ansiktsform ser värsta weard ut? Iallfall, jag från Flyinge :)


Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0