I HAVE FONUD YOU

Ville bara skriva ett inlägg lixom...
På konfirmationen var det otroligt kul! Våra ledare är ju helt... sjuka? Haha, dom är ju inte seriösa en enda sekund men det gillar vi. Vi typ tränade till hur vi sulle göra när vi konfirmerade oss eller dom visade. Och så fick vi göra "livets" armband. Blev ganska nöjd faktiskt (A)
Kom hem vid nio, träffade några. Nu har jag Ebba via msn och Linnéa via sms, vi är bara något desperata...
Men jag har några problem, eller problem, som inte är seriösa men ändå viktiga, you know?
• Min platt-tång funkar inte, vänta i tio minuter idag oh den blev inte varm. Måste fixas...
• Min mobil har varit helt störd i en vecka.. Måste lämna in den till telia, min andra lagga också sönder så fick en ny men nu är den störd!!
• Jag gjorde en smoothie för tio minuter sen och den blev asäcklig, så jag var tvungen att slänga den :(
WARNING använd aldrig svarta vinbär i smoothie men röda är gott!
• Hmm..vad har jag mer för problem? Jo jag måste få tag på en, men låt det gå den tid det tar.

Haha, mina superintressanta så kallade "problem".

Puss&Kram

Annie


Kommentarer
Postat av: moa :)

vart har du konfirmationen? :)

2011-03-25 @ 18:30:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0