HISSAR ROSETTER/PLAKETTER

Några rosetter/plaketter jag verkligen hissar. Det är THSK Tollstad Hästsportklubb. Dom har snygga rosetter och plaketter. Man rider sin ritt och betalar några hundralappar och om man placerar sig så ska man få någor bra också!
Rosetterna har flera kranser och band eller vad det heter och så är dom stora.

Snygga kranser!

Långa och fina band, i helhet stora fina rosetter.

Plaketterna är inte som alla andra bara en plåtbit eller det finns ju flera olika snygga. Men dessa är ovala och så ser det ut att vara typ glasskiva äver där texten står. Om ni förstår..

Lite annorlunda mot de andra men ändå riktigt fina!

HISS!
Tollstad har verkligen sygga plaketter och rosetter (y)

En bild på mina rosetter, eftersom att Daniella visa sina så blev jag intresserad av hur min rosetter såg ut så jag drog ut lådan under sängen och kollade!


De tre översta raderna är från tävlingar och resten är CM-hoppningar ;p
35 stycken..
Det var lite rosetter mot så mycket som jag tävlat, med Wellington tävlade jag väldigt otfa i hoppning och vi värgarde ut oss.. Men det påverkade inte mig så jag fortsatte att tävla, haha xd


Annie


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0