HISSAR RIDHANDSKAR


Jag hissar Roeckl-handskaran (Meredith Michaels-Beerbaum har väl designat?) för bra kvalité, jättebra passform och man får jättebra grepp. Dom är snygga och smidiga och man märker inte att man har på dom -precis som jag vill. Priset är dock inte något att hissa för, men ska det vara bra grejer så ska det! Jag har ett par och man kan säga att jag använt dom varje dag i kanske 1 år och nu börjar det första lagret att få små hål, men det är inte hål rakt igenom och jag märker det inte ens. Men det här är ridhandskar, inte såna man har när man fixar i stallet.
Så hissar dom! Superbra! Finns i dom flesta butikerna för ca 300 kr.

(Y)

Daniella


Kommentarer
Postat av: ellinor

priset är ju endå ganska billigt :p

2011-03-23 @ 11:47:33
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0