HISSAR MOUNTAIN HORSE SPORT SKOR

Hissar verkligen Mountain Horse Sport's stall/ridskor! Har sådana och är riktigt nöjd med dom! Dom tål vatten bra men om man går i en djup vattenpöl så är det självklart att det läcker in. Dom har även bra ventilation. Använder dom året runt både på sommaren när det är vamt och på vintern när det är kallt! Det finns ingen stålhetta i dessa skor och det tycker kanske vissa inte är bra, men jag har blivit trampad av hästar med dessa skor och mina tår har inte gått av. Så detta är inget jag tycker är dåligt, skorna känns inte som "stallskor" och det är nog för att dom inte har stålhetta och är bra formade. Sulan på skon är formad så att dom passar stigbygelplattorna från Mountain Horse. Det finns även chaps som man kan köpa till, själv tycker inte jag dom är så snygga men det är ju inget man tävlar i. Det finns två olika färger, svart och typisk mocka färg. 
Har haft mina sen 2008-2009. Och nu har jag funderat på ett par nya likadana, för att jag har slitit ut dom så sulan inuti är inte så skön längre, men jag använder mina varje dag jag är i stallet.
Är det någon som vet vart man kan köpa dom? Vet inte det för köpte dom på en hästaffär som inte finns kvar!
Priset är ca. 700;- 


HISS!
Där ser ni skona, chapsen och stigbygelplatten. De svarta skorna har jag!


Den där färgen kallar jag "typisk mocka", tycker dock inte denne färg är lika fin. Helená Lundbäck har sådana skor och chaps i den färgen, men inget som jag skulle vilja ha!

Annie


Kommentarer
Postat av: Ellinor

min syster har oxå såna svarta ;d !

2011-03-30 @ 20:24:25
URL: http://freakylife.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0