HEMMA NU

Nu är jag hemma i Motala igen. Kryssningen har varit super duper toppen bäst, eller finns det något bättre ord än det?
Det har varit så kul, måste göras om :D Men vi har badat, spelat på spelgrejer, käkat, suttit i baren, åkt hiss. sprungit runt lite överallt och massa mer! Jag gillade Paradise Beach bäst av allt! Bada i pool, bubbelpool och solat! Är ganska trött nu för jag har väl inte sovit jättemycket eller vakna vid sju imorse när dom skulle köra iland till Åland, men somna om sen. Maten har varit jättebra, det fanns lixom tårta till frukost! Men det tog inte jag då, men fikat har jag gjort! 
Nu ska jag fixa mig för sängen..
Tack morfar för kryssningen och grattis på födelsedagen! <3 

Annie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0