HEJSAN !

Hej!! Har inte blivit så mycket inlägg för min del men igår la jag in ett inlägg och sen somna jag, och sen skulle jag till stallet och direkt efter det skulle jag på kalas till mormor. Men iallafall, igår så fixa mamma allt i stallet och jag red lite. Han hade på sig grimman i hagen så tog repgrimman övar bara. I förrgår red jag ju utan utrustning men igår tog jag på repgrimman så att jag skulle kunna stanna honom och så tog jag på mig hjälmen! Mamma tog också några bilder :d <3
Men idag har jag gjort lite skoljobb, duschat. Ska kanske till stan en snabbis och köpa ett par skor. Sen blir det att kanske vara med Jojo! Hon skulle höra av sig när hon kom hem från stallet. Men klockan fyra ska jag på bio med min kusin som är sex år. Vi ska kolla på "gyllene knorren" eller ja julkalendern, fast det är inte samma avsnitt som det var på tv. Hon tycker det ska bli jättekul att få gå med sin kusin. Wow! ;p
Så mamma och pappa skulle åka och fixa Prcken idag, fixa det gamla vanliga och se så han mår bra.

Annie














(L)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0