HÄSTFRI DAG

Idag var jag hästfri då. Vickan fixar allt till Pricken.
Idag var jag med i tidigare gruppen på konfirmationen, för att vi skulle kolla på film. Någon undrade var jag konfirmerar mig och det är i Lillkyrkan i Motala. Väldigt kul faktiskt, var i Vadstena förra helgen, i helgen ska vi till Stockholm och om någon vecka så kommer konfirmander från Linghem och kanske Finspåg :D
Men när jag kom hem så satt jag på altanen i solen och stekte! Hade läxböckerna bredvid också så kollade jag igenon det vi har till provet tills på fredag.
Ringde mamma och sa att jag ville fixa en ny plattång så när hon kom hem så åkte vi till Elgiganten. Köpte en där i höstas men den funkar inte längre, den hettas inte upp. Så nu köpte vi en annan så hoppas att den funkar bra för den var dyrare. "Ta den dyraste så blir det bra".
Har precis duschat så nu ska jag torka håret och prova att platta håret (A) Har inte plattat på jättelänge så saknar det :D


Fick bli en bild på mig idag bara för att det är en hästfri dag idag! ;)

Annie



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0