HÄSTFILMER

Skolan gick bra förresten, gillar bara inte biologi så mycket ..
Nu har jag tänkt titta på alla hästfilmer jag har där jag rider och sen ska jag kolla på I rymden finns inga känslor. Gött! Sen så ska jag plugga lite SO, har prov imorgon. Så typiskt att ha prov direkt efter lovet. Sen ska jag göra stallet och sova, eller vara inne på datorn, måste fixa med alla bilder. Mamma rider just nu, stackarn har ju inte kunnat rida på typ en vecka för Fantas tappsko, men nu är hon igång!
Har ätit kladdkaka nu, var så sugen så jag åt alldeles för mycket, mår illa just nu. Men gott var det iallafall! :)
Ska skriva lite mer hästrelaterade grejer senare, nu ska jag titta på film! Chao 
 


Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0