HÄMTAT KAVAJERNA

Jag slutade klockan 1 idag och mamma slutade klockan 4, så jag fick vänta lite. Men var först med Ronja på hennes SO-lektion och sen väntade jag på Annie som hade NO. Tiden gick ganska snabbt, jag satt och läste så nu har jag kommit en bit in i boken iallafall! Sen gick jag med Annie hem, drack hennes berömda smoothie och sen kom mamma och vi åkte till Mantorp och hämtade min kavajer. Och så handlade vi ett grönt dressyrschabrak (har ett par benlindor i samma färg), svarta benlindor och ett dressyrspö. Nu kommer jag bli så stillich, som mamma säger, när jag tränar dressyr ;)
Vi åkte sen och handlade och jag fick min älskade hallonsorbet! :') Nu väntar jag på maten och ska hämta in resten av ridsakerna från bilen och ta ett kort på dom. Om inte maten är klar då så tar jag mig i kragen och går ut till stallet. Jag har inte varit hemma än, men jag har skrivit ner allt på whiteboarden i stallet som jag ska göra och ha med så jag inte glömmer något. Hett tips att göra det!  Kan ta kort på det så ni får se och fattar vad jag menar.
 OBS! Sakerna får en annan färg nu när jag tar kort på det. Min kamera är inte så bra när det är "mörkt". Schabraket:



Benlindor:


Spö:



Kavaj (fotade bara en, dom är likadana bara olika färg och så belv det inte bra kvalité på bilderna och så hade jag ingen som kunde fota när jag har på mig dom. Men förmodligen imorgon!):

Ja, failbild där >.<

Men uppdaterar mer sen! Nu ska jag ut till stallet! Pitchi ska bli ren, utrustningen ska bli ren, transporten och stallet. Wish me luck ;)

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0