FÖRSTA RIDTUREN PÅ KANSKE EN VECKA

Nu håller jag på att ladda upp bilder på bilddagboken, från igår, och sen från idag. SHINING@BDB

Gjorde det gamla vanliga, stallet. Efter det hoppade vi och jag fotade. Fick några bra och roliga bilder. Sen gav vi hästarna hö och jag smörjde Pitchis hoppträns och Nikitas träns. Ska nog börja smörja någon sak varje dag. Kände skillnad bara efter en gång! Jag tar loss alla delar och smörjer för sig. Tycker det är smidigast och bäst, fast ibland fuskar jag och smörjer tränset som det är, hihi. Vi gick in ett tag och åt mellanmål och spelade kort. Heidis mamma Malin kom med glass sen, (tack) med Saga som sedan hängde med oss till stallet när vi gick ut igen. Då red jag och Heidi ut en liten sväng på ponnierna (Missy, Pitchi). Det gick bra, dom var lite pigga och skritta på ganska bra kan man säga ^^ Missy ville trava lite och Pitchi med, men det gick bra. Saga och Adrian gick brevid oss och Adrian fotade. Det blev bra bilder. När vi red tillbaka red vi in i en av hagarna och red lite där. Jag travade lite och Heidi skrittade. Pitchi arbetade så mycket med benen och ryggen så man kunde knappt trava lätt, haha! Men det gick väl bra, hon dog inte iallafall av det. Hon tyckte nog det var kul att få röra på sig efter sin lilla vila.
Imorgon så har jag ledigt från skolan och ska åka till Mantorp med mamma och Fantasie. Hoppas, hoppas att det går bra! 

Har glömt mina bildbomber från Flyinge, men ska ladda upp några snart. Ska skriva några inlägg snart så vi har några.







Tummen upp för smörjning, haha! >.<

Nu får ni lite roliga miner på dom i stallet :p


Haha, så himla söta! Hade en jätterolig bild på Adrian, men den fick jag inte lägga upp
Nu till mer normala bilder igen:










Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0