FIXAT/HOPPAT

Vaknade av att Heidi ringde mig och sa att hon skulle komma. Så åt frukost och sedan gick jag, Heidi och Adrian ut till stallet. Dom gjorde hö, jag mockade och gjorde mat. Efter det så hade vi ingen aning om vad vi skulle göra, men det slutade med att Heidi och Adrian byggde en hinderbana och jag smörjde träns. Sen hoppade vi lite hinder ganska länge, jättekul! Vi fikade också, mjölk och Margrets goda bullar. Heidi gick sedan hem. Jag och Adrian fortsatte att hoppa och Sabina hade kommit ut och var med, men hon gick in efter ett tag. Hämtade kameran och cd-spelaren och fotade lite när vi hoppade, samtidigt lyssnade vi på musik. Batteriet tog slut ganska snabbt, men det laddas lite i kameran så kunde fota lite smått då och då. Vi vart trötta efter ett tag, vi hade ju hållt på en stund då, så smörjde klart Missys och Carubus träns, dom vart jättefina! Heidi hade gått hem, hon skulle äta, men kom tillbaks ganska snart. Tog då in Carubus och Missy, borstade dom. Sen tog vi på schabrak, sadel och sadelgjord på Carubus och gick sedan en sväng med dom två. Missy skötte sig bra, men Carubus ville vara överallt och gå överallt och sniffa på allt. Alltså - han struntade i mig kan man säga >.< Men det gick, han tyckte det var spännande att vara någon annanstans än på gården. Dom gick över bommarna som vi hade hoppat över också, fast dom låg ner på marken. Missy gick bara över, Carubus var tvungen att tveka i 30 sekunder innan han gick över.
Jag är med Heidi och Adrian just nu, vi ska ut igen och hoppa lite grann. Har varit ute hela dagen, åh, så hälsosamt, hihi! Hon ska också sova över här också, det är ju studiedag imorgon.





Man får ju bjuda på sig själv .. >.<

Thrillerstyle!





Söta Carubus uppställd :)

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0