FÄRGAT HÅRET OCH KÄRA VÄNNER

Har färgat håret idag då. Köpte ljusbrun men det blev mörkare än vad jag hade innan ;p
Haha, mamma och pappa hjälpte till att färga, sen kom Vickan och Felicia och kollade på också!! (y) Men sen kom Sebbe och Ogge och efter ett tag kom Rasmus. Gick och mötte Jakke vid östenssons. Och sen hem till mig igen. Haha, Sebbe hade på sig mina rosa thights och min rosa tröja, riktigt läkert! Man ska leva livet :D
Sebbe och Rasmus åkte hem för typ en timme sen och dom andra för typ två timmar sen, men nu ska jag gå och lägga mig! Märks vad morgondagen ha att bjuda på. (Eller det är ju söndag nu)

Annie


Haha Sebbe du är riktigt skön! Han ser fan ut som en tjej, såå cool xd


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0