CALVADOS

Idag red jag Calvados (Calvin). Han står i vårt stall och är 2-3 år? Han är en ganska liten fjordning men han har ju heller inte vuxit klart. Red honom i paddocken, och det gick väl bra. Han har inte blivit riden så mycket, så det märktes att han var en unghäst. Han ville gå sin egna väg ibland men sen gick det bättre när jag gjorde volter, serpentiner och halter. För då visste han att det var jag som skulle visa vägen. Det är ju inte enkelt för Calvin att veta vart man ska ta vägen.. Men fick rida honom fler gånger och det gör jag gärna! 
Pappa gjorde pizza ikväll och det var gött! Nu sitter jag och kollarmpå aktuellt tror jag, det handlar om naturkatastroferna i Japan och om kärnkraftverken. Det är faktiskt intressant..

Annie


Han är så gullig, fast han ser lite bestämd ut på vissa bilder.
Lovar att det blir bättre bilder nästa gång :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0