BLÅSER OCH SNÖAR UTE

Alltså inte det finaste vädret .. När ska våren komma egentligen? Vi vill ha vår! Eller hur? ;)
Kom hem från skolan vid halv 3-3 någonstans där. Sen har jag ätit morötter, städat lite och sen så har jag fixat med bilder/filmer. Så just nu håller jag på att ladda över Flyinge-filmerna till YouTube. Om ni vill kolla någon av mina filmer, så kan ni gå in på min sida, jag heter daniellapitchi, så sök på :)
Fixar just nu med ett halsband oms jag tänkte fixa, men råkade ta sönder en grej precis. Oj, kanske inte det bästa man gjort .. Men det fixar sig! Ska nu byta om till underställ och springa till stallet. Ska mocka, göra mat och sen fixa inför träningen som är idag. Hoppas det kommer gå bra, får hålla tummarna åt mig själv, hehe.



Daniella

Kommentarer
Postat av: emelie

frågestund på bloggen, kika in och fråga nåt :)!

2011-03-09 @ 19:56:16
URL: http://tavlingsryttarninorr.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0