BILDERNA FRÅN I FREDAGS

Förlåt för lite dålig uppdatering, men jag har sovit över hos Johanna över helgen. Sov över hos henne en natt till för hon vågade inte sova ensam, hihi >:3

Igår så hängde jag med Johanna till stallet, hon red och borstade Fia och jag fotade med hennes kamera (hennes blogg: http://teamnorrsten.blogg.se ). Det såg bra ut, jag såg inte så jättemycket för jag filmade lite också och tuggade tuggummi. På helgen har jag och Johanna tuggat upp 3 paket. Opps ..

Idag så har jag först varit i skolan. Jag cyklade ju med Johanna, och ja .. Man kan säga att jag har dålig kondition! När jag väl kom hem vid kanske halv 5 så gav jag hästarna hö och sen kom Kim hem också. Och han hade skadat handen, råkat såga sig så han fick sy i senan och sånt. Så nu är han handikappad kan man säga.

Åt lite sen så gick jag ut till stallet. Typ första gången jag inte satte mig vid datorn innan, men då så kände jag ingen lust till det. Bytte om och tänkte på hur jag skulle matcha bara för att det är lite kul att planera ihop det. Men så var det så stökigt i min låda där jag har mina ridkläder så då vek jag dom och kollade vad dom var smutsigt och så. Sen drog jag bort lådorna från väggen och där var det damm. Så allt slutade med att jag städade sadelkammaren i typ 3 timmar och skippade att rida. Får spara min underbara outfit till senare tillfälle. Så så mycket mer hände inte, jo, jag gjorde stallet också och tog in hästarna. Mamma hjälpte mig lite i slutet, men hon slutade jobba vid 9.

Bilderna från i fredags (tror det var i fredags?):



















Vårkänslor?

Som ni ser var Missy såå smutsig. Lägger upp före-efter-bilderna i ett annat inlägg försig :)

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0