BILDBOMB PÅ PRICKEN KOMMER SEN

Nu sitter jag och pluggar, engelska glosor och så har vi prov i so på torsdag ;s
Men när jag pluggat så känner jag mig duktig och det är ine så tråkigt! Haha. Ett glas cola kan göra allt mycket enklare (Y)
Har redan varit  stallet. Borsta Pricken och gick lite med honom. Sen fick han springa i paddocken, men han trava bara lite. Tog också bilder, fick en ny favoritbild idag (A) Pricken är urgullig, det finns mycket kärlek i ditt hjärta <3
Bilderna på Pricken kommer i ett annat inlägg, men nu ska jag bara skriva igenom alla glosor igen -.-
Jag brukar inte vara så duktig med att göra läxorna, eller jag gör dom typ en dag innnan men då slipper jag stressa så gör allt nu :D

Annie

Några bilder från nu, bilderna är tagna med systemkameran, har bytt till det andra objektivet som inte är trasigt. Provade lite olika inställningar som jag tyckte var fina :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0