VAKNAT

Vaknade ungefär vid 11 och gick ner. Amina hade skrivit en lapp om att hästarna var inne och att det hade regnat. Och nu blåser det bara lite, typ inga spår efter det har regnat. Men jag gick ut och alla halvsov utom Carubus som åt halm. Niktia låg ner och Fantasie var helt borta. Ingen ville komma ut, ingen hälsade på mig förutom Carubus som ville mysa. Så jag kliade honom under huvudet och det tyckte han var skönt! Han lyfte huvudet så högt han bara kunde. Haha, sötnosen.
Så valde att ha dom inne ett tag till. Kan ju vara skönt att bara ta det lugnt och ingen ville ju direkt ut. Ska gå ut till dom snart igen.

Idag vet jag inte vad jag ska göra. Carubus och Niktia kan stå tycker jag, men Pitchi ska röra sig. Men vet inte riktigt vad jag ska göra. Men ett rejält dressyrpass skulle inte sitta illa så det blir det nog.

Skriver mer senare hörni, kram!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0