UTFLYKT

Jag skulle egentligen ridit dressyr, men det är hinder på banan och jag har blivivt såhär "få ner hästen i form är jättedåligt osv" eftersom det är ett sånt tjat om det överallt på Internet just nu. Massor videor om vad bettet egentligen gör och massor "skit" så jag har blivit lite töntig. Men det kan man inte vara föralltid och jag funderar på att ta bort vissa saker.

Men Sabina ville rida ut barbacka och jag tänkte visst skritt är ju också bra. Vi fixade Missy och Pitchi för en uteritt och precis när vi skulle rida så kom Adrian och han fick hänga med. Så han och jag red på Pitchi och det gick jättebra. Men eftersom Pitchi har ganska hög manke så får man ont så Adrian fick rida Missy och Sabina hoppade upp på Pitchi, men jag kom inte upp så jag gick ett tag.

Sen fikade vi och då fotade jag lite. Sen fortsatte vi och jag kom upp. Pitchi gick på ganska bra men vi skrattade bara åt det. Vi red runt Lustigkulle och sedan hem. Det var jättemysigt och kul, och sånt måste man också göra och inte bara träna. Jag är faktiskt mest sugen på att galoppera nu ehehe.

Jag laddar bara upp några bilder nu och fler imorgon för Kim ska spela och när jag har på min dator så laggar det för honom. Typiskt -.-



Daniella



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0