UTERITT

Nu har vi ridit ut, eller det var ett tag sen men jag skriver om det nu. Tog ett ganska långt tag att skriva förra inlägget, det blir error ibland när jag ska ladda upp bilder. Så typiskt! Men Amina, jag och Sabina skrittade ut barbacka en sväng md Fanta, Missy och Pitchi.

Vi hann inte komma så jättelångt innan Sabina ramlade av för Missy småtravade hela tiden för att hänga med i Fantasies tempo. Men det gick bra, hon är bara för gullig. Missy gick till gräset och hon sprang efter. Amina red någon annanstans eftersom jag var tvungen att trösta Sabina och det var mycket myggor så Fantasie rörde sig hela tiden. Men Sabina ville fortsätta så slängde upp henne och fick gå en bit själv för att jag inte kom upp. Men sen lånade vi en pall och då kom jag upp. Sen red jag och Sabina lite och det gick jättebra, det vart inte så lång runda pga knott och mygg. Men sen var vi hemma och vi tog ut dom. Våra är ju ute 24/7 nästan.

Men imorgon vill jag åka och titta på hoppträningar i NYRK för skojs skull, man lär sig mycket av att sitta och kolla och så är det kul. Och så ska jag rida på fältet nu när det är klippt. Gött!


Bild från förra året.

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0