UTERITT MED ADRIAN

Adrian och jag red ut runt Lustigkulle idag och det gick bra. Red genom byn på asfalt och sedan skrittade, travade och galopperade på kullen. Sedan skrittade vi hemåt gemon skogen. Det var ganska mycket mygg och flugor ett tag där, Ptichi höll på att bli uppäten fast jag hade nästan dränkt henne i flugspray. Missy varr pigg, men skötte sig bra. Adrian red på pessoa och hon funkar jättebra på det.

När Adrian skulle ta ut Missy från hagen (jag var inte där) så råkade Missy trampa han på foten. Stackarn grät ett litet tag, men sen var han på benen igen. När jag var liten började jag också gråta för det mesta när någon häst trampade mig. Jag blev så arg på hästen också, typiskt mig. Men nu har jag inte blivit trampad på ett tag, tack för det.



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0