TUNNA UR, KLIPPA, SÄTTA UPP

Pitchi har sån där typisk russman som är tjock och sliten och lite lurvig och det är så fult! Så idag tunnade vi ur den för typ första gången och det blev jättebra. Sen toppade vi lite och det blev ännu snyggare. Sen så satte jag upp halva manen (den som brukar lägga sig på andra sidan) och tog små tofsar så nära hårbotten som möjligt och sen ut i hagen. Hon blev så snygg, hehe. Borstade henne så nu ser hon mer välvårdad ut :p

Jag kom på något jag ska göra inlägg om, en kul sak bara. Men det blir imorgon för hade inte kameran med mig ut till stallet. Så no photos from today. Eller iallafall från nu.

Jag fixade iordning i sadelkammaren också så nu blev det snyggt! Innan har det (frotfarande) hängt vinterkläder och det känts trångt och ostädat. Men idag tog jag ut lite vintersaker och hängde andra saker där istället så nu blev det jättefint! Allt är där det ska. Som Jan Brink sa "om man inte vet vart allting finns och om man inte har ordning kan man inte bli en stor ryttare". Håller med han!


Diggar bilden. Dressyr, fälttävlan <3

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0