STINA GÄSTBLOGGAR

Hejhej, jag heter Stina och jag har fotfobi. Därför sitter just nu Danni och mosar upp sina fötter i mitt ansikte, hon är inte alltid så snäll som ni tror!
Jag har en häst, foderhäst, som heter Sweet Milona. Hon är en korsningsponny på 12 år. Vi har inte tävlat tillsammans mer än en clear round pga av att hon har varit dräktig + haft en benskada. Men om allt går som det ska så tänker jag försöka starta lokal i sommar/höst.

Annars så går jag och Danni i samma klass sen sexan (går i sjuan, snart åttan nu ju) och ja, vet inte riktigt vad mer jag ska skriva...
Kolla gärna in hos mig på bilddagboken/dayviews (även fast uppdateringen står ganska still just nu) @SweetMilona


Stina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0