SNYGGA PIKÉER FRÅN HÖÖKS/HV POLO

Behöver ett par T-shirtar/tröjor/piikéer till ridningen nu, har knappt några. Så kollade på pikéer på Hööks hemsida och hittade några snyga från HV Polo. Men att det ska vara så dyrt :(



579 kr.
Snygg piké med flera brodyrer och applikationer. Figurnära passform. 95% bomull 5% elastan. Tvätt 40º.


599 kr
Snygg piké med HV Polo logga och tryck på ryggen. Figurnära passform. 95% bomull 5% elastan.


849 kr
Sweatshirt med huva. Snygga detaljer och figurnära passform. Hel dragkedja fram. 87% bomull, 13% polyester. Tvätt 30º.



449 kr
Snygg, figursydd tävlingstopp med kort ärm. 95% bomull 5% elastan.



Det var dom jag tyckte var snygga. Den rosa kan jag ha till terrängmonentet eftersom jag har rosa outfit då. Men jag funderar/ska byta till marinblå/vit outfit vilket är lite mer proffesionelt och mer stilrent. Men får se, annars är den snygg att träna i.

Tävlnigstoppen är nästan ett måste! Har en långärmad tävlingströja just nu och det blir varmt. Och så var det väldigt snygg.

Daniella


Kommentarer
Postat av: Patricklovise

Hello my name is Cisco. English language is my second language . I visit sites like yours to learn new english vocabulary words and improve my english grammar . I hope to have effective communication and business communication for a new job in US. I learned a new word of the day from your site. I plan to be public speaking and business writing better now from your site. Thank you.

2011-12-07 @ 07:36:28
URL: http://patricklovise.blog-howto.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0