SKRIVER OM LITE

Vi hann få in allt löst hö under tak precis innan himlen öppnade sig! Det var bra att det började regna för luften blir så "tung" av denna värmen, kan det inte vara 15 grader för det mesta istället för att vara kallt ett tag och övervarmt ett tag?
Men eftersom det började ösregna hann jag inte rida, jag skulle ridit Carubus och mamma Pitchi och sedan skulle vi åkt med honom till NYRK och tillbaks för åkandets skull. Nikita skulle jag också ridit.

Eftersom vi hade (har) mycket att göra så blev det inget NYRK tyvärr. Vill verkligen titta på en träning, har tänkt på det i nästan två veckor nu. Men nästa vecka, då ska jag (hoppas jag) sitta på läktaren och kolla! Då kan jag ju cykla dit :)

Imorgon vill jag få lite gjort iallafall. Jag har tänkt:
* Rida Carubus, Nikita och (kanske om inte mamma vill) Pitchi
* Skrubba rent minst en box
* Måla kortsidan av staketet runt banan

Ska inte skriva ner för mycket för när man väl är igång så går tiden otroligt fort! Man hinner oftast bara med hälften av det man tänkt, haha!

Bilder har jag inga nya, tur att Annie har. Ska fota, jag vet, jag vet ..



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0