SEGO ..

Det är inte så kul väder, småregnar och är bara grått. Imorgon är det söndag och jag har massor saker som jag har tänkt göra. Skriver ner det här för annars har det säkert ploppat ur huvudet imorgon.

* Borsta unghästar och Fantasie
* Städa sadelkammaren
* Hjälpa någon av småsyskonen rida Missy
* Gå promenad med Pitchi på hårt underlag
* Göra stallet

Inte så mycket ändå, och senare ska jag åka in till stan för att sova över hos Johanna för på måndag har vi "sista dagen med gänget" och då ska vi åka till Litho-badet och senare till Varamon. Får hoppas det blir kul iallafall, men det skulle tydligen regna. Suck ..

Men ska fota imorgon så om jag inte har något vettigt att skriva om så har jag iallafall foton att ladda upp ;)



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0