LITE GJORT

Legat och dragit mig i sängen till klockan 11, sen var jag inne på datorn men sedan gick Internet jättetrögt så gick ut till stallet. Gjorde stallet och Sabina och hennes kompisar borstade Missy. När dom var klara borstade jag igenom henne och tog massor salvor och flugspray osv.
Sen smörjde jag hennes träns men jag smörjer så långsamt eftersom jag tar isär alla delar och tvättar det först och sedan smörjer så hann bara hennes sen gick jag in. Men ska smörja alla träns idag utom Fantasies för Amina vill inte att jag smörjer hennes träns (o.O') 
Snart är det mat efter det ska jag rida Carubus och Niktia. Ska nog rida en runda i skogen med dom och mamma går med och fotar förmodligen. Efter det ska jag på hoppträning med Pitchi i NYRK.



Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0