LITE GJORT PÅ KVÄLLSKVISTEN

Har varit helt död nu på dagen och inte gjort ett smack! Vaknade vid 11, va vid datorn, kollade TV, kollade film, va inne på daotrn och så fortsatte det. Men nu vid klockan 6 så var jag tvungen att göra något iallafall. Så gick ut till stallet, kollade hästarna om dom frös eftersom det regnat hela dagen och Pitchi skakade lite så tog in henne och Fantasie över natten.
Sen bestämde jag mig för att smöja Fantasies träns och få lite ordning bland tränsen. Plockade ihop några och tog isär några och det visar sig att vi har mycket achenträns, höhö. Två över blev det nu och ett halvt träns för det kan man inte ta ihop med något. Emellan smörjningen så rensade jag lite ogräs också. Sen smörjde jag till klockan 11 sen så begav jag mig hemåt och nu är jag här :)

Har varit väldigt lite nya bilder på sista tiden, får ta och skärpa mig så imorgon kommer det lite nya bilder (får vi hoppas).



Kram!
Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0