KOMMENTAR + STALLET

Kommentar: Fin blogg! Allt bra med dig?
Svar: Tack så mycket! Jadå, nu är allt super, ska ju tävla imorgon, vädret är kanon och det är snart sommarlov. Och nu när sommaren är här kan man inte va något annat än glad :)

Elin kommenterade.


Nu har jag fixat det mesta till tävlingen. Allt är packat, hästen är iordning gjord och mina kläder ligger framme. Jag valde att inte schamponera för hon blänker som tusan ändå och jag håller henne ren vardagligen så då behövs det helt enkelt inte. Jag smörjde det mesta igår så det var nästan bara att packa kvar. Härligt. Så har pysslat om Pitchi så hon känner sig som en prinsessa och alla hennes saker ligger där dom ska.

Jag har också slagit i mitt knä när jag fick för mig att hoppa över en stor träsolstol. Slog i knät i arnstödet och det blev en jäkla smäll. Blev inte så stort sår, men det håller på att bli ett stort blåmärke och så gör det ont .. Men går som vanligt och böjder det lite då och då så det inte blri stelt. Inget ska stoppa mig från att tävla! Får sluta vara så orädd av mig, har slått mig flera gånger idag och har alltid flera blåmärken någonstans. Man kan inte säga att jag har snygga ben, höhö.



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0