KLIPPT MIG SJÄLV HIHI

Jag har tänkt ett långt tag att (framför allt) min lugg är för lång och så har jag frågat mamma om hon vill/kan klippa mig men det har inte blivit av så idag tog jag tag i saxen själv och försökte klippa det skapligt snyggt och det vart det! Blev jätenöjd :)
Klippte också side-cuten så den är kortkort. Innan har jag tänkt spara ut den men jag har bestämt mig för att klippa den iallafall en gång till. Så nu är en liten del av frisyren fixad! Snart är det nog dags för en ny galen frusay, men vet inte vad ..
Det långa håret vågade jag inte klippa, ganska jobbigt om det blir fel >.<

Vill ni se kort på min nya frisyr?


Bild från när jag skaffade side-cut.

Daniella

Kommentarer
Postat av: .

klart vi vill

2011-06-19 @ 19:02:29
Postat av: Anonym

jag vill se! :D

2011-06-19 @ 21:32:07
Postat av: Julia

Jag vill se :D

2011-06-19 @ 23:58:17
URL: http://1335.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0