KLART SLUT FÖR DENNA DAG .. NÄSTAN

 Nu har jag varit på Litho-badet med klassen men vi skulle inte till Varamon, det var bara jag som fått för mig det >.< Men vi hade kul där, eller jag, Astrid, Johanna och Elin. Vi hängde med Johanna hem och sen åkte Astrid. Efter ett tag åkte jag och Elin till Elin eftersom det är på vägen till mig. Sen cyklade jag hem vilket är typ 1,5 mil? På 45 minuter, inte så dåligt? Så ska cykla oftare, bra träning you know ;) Och fälttävlansryttare ska vara vältränade så det är bäst jag sätter igång!

Nu är jag hemma och återhämtar mig lite, senare är det ut till stallet och rida! Ska nog rida ut idag med, det var ju så himla mysigt :) Och underbart väder är det med.

Men såhär såg Pitchi ut igår från när vi red:
Bett: D-ringsbett 12,5 cm
Hjälptyglar: Martingal
Pullargrimma



Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0