JAG ÄR VÄL INTE ENSAM?

När jag rider terrängmomentet är jag en sån som pratar med min häst hela tiden! I Boxholm förra året sa dom att man hörde min röst över hela terrängbanan. Så när jag var i skogen så hörde man mig ropa "Bra Pitchi!!!" Så har jag alltid varit när det gäller terräng, och jag är oftast ensam om att prata mycket med min häst, men nu har jag hittat min kompis, haha! Hon pratar också med sin häst hela tiden.
Men visst låter det så himla gulligt och hästen verkar vara väldigt positiv. Hon med :)

Men vad tycker ni är snällast/bäst? Att bara vara tysta eller prata med era hästar?



Daniella

Kommentarer
Postat av: Johanna Grant

sv: My Immortal - evanescene

2011-06-26 @ 22:02:40
URL: http://johannagrant.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0