HOPPTRÄNINGEN GICK SUPER!

Idag hopptränade jag me ponnygruppen och nästan alla i laget var med i den här gruppen. Lisa var inte där för hon har rest bort men Martina red Swift och Elin red i gruppen innan.
När jag red fram tog hon inte riktigt tag i bettet utan var ganska hård, men det släppte mer och mer efterhand. Framhoppningen gick jättebra, vi kom rätt alla gånger utom en då vi kom för nära och det var helt mitt fel (vilket det är 99% av gångerna). Jag har haft svårt med avsprångspunkterna ett tag men det börjar släppa nu!
När vi hoppade låg väl de flesta på 110 kan jag tro, men inte alla eftersom det var stuts och sånt kul. Men vi kom fel två gånger då vi kom lite för nära, så jag får träna lite mer på det, men kan alltid utvecklas mer.
Men känner att Pitchi sög varje hinder och tvekade inte ett dugg (utom lite på en blå oxer, men hon hoppade) och var positv. Självsäkerheten är på topp igen och där ska den stanna!
Div I-finalen i Norrköping på måndag, taggad redan nu :)

Tyvärr hade kameran slut på batteri så jag tog inte med den.
Men såhär såg banan ut, känner att det var ett tag sen jag gjorde en sån här bild:


Daniella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0