HOPPTRÄNING I ÖSREGN

Hann inte uppdatera igår eftersom jag smörjde alla mina saker ända tills tjugo i elva.
Men hoppträningen gick bra, red med ponnygruppen idag. Det åskade lite och blixtrade ett tag men sen var det lugnt innan totallt ösregn kom. Som om någon satt på en dusch! Men det var lite charmigt. Pitchi kändes fin, men lite ovillig o formen men det släpptes efterhand. När det började regna blev hon inte lika framåt men hon är inte rädd för vatten vilket var tur. Hon hoppade jättebra och jag var nöjd, hoppade en ganska bred trippelbarr och jag har tyckt det har varit obehagligt innan men nu är det inga problem. Så var jättenöjd med träningen eftersom självsäkerheten ökat enormt.
Imorgon är det tävling i Boxholm. Det är en hopptävling och jag hoppar LB och LB+5 (fanns inte högre). Hejaheja!



Bild från film

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0