HISS!

Ska egentligen sova, men känner att jag ändå kan göra ett inlägg eller två? Imorgon är det att fixa med hö som gäller! Det var så äckligt, man blev verkligen jättesvettig. Men när vi var klara med tre vagnar var vi klara för dagen och då badade vi i sjön. Jag badade det kläderna på! Guud så skönt det var, särskillt efter en slitig dag. Imorgon är det bara på't igen ..



Vill hissa dessa gudomligt dunderläckra bruna chapsen från Dyon! Dom gör nästan alltid jättefina saker. Sen jag handlade min bruna uxev-hjläm har jag kommit in lite på brunt, det är ju så himla snyggt! Synd att man inte är miljonär alltså för då hade jag varit så snygg i min utrustning ;) Hästen också för den delen.



Här är dom svarta:


Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0