HEJSAN

Idag vaknade jag vid halv 1 och gick direkt ut till stallet för att rida Pitchi. Red ut och travade på asfalt i ca 1 min för att stärka senor/leder osv. Sedan red vi in i en liten skogsväg som var jättemysig. Men sedan kom vi där det var skövlat och då vände jag och så red vi tillbaks och tog en annan skogsväg. Där var det också skövlat, men jag red där iallafall. Kände igen lite vägar som jag hade ridit, men sedan tappade jag bort mig men Pitchi svängde in på en ny stig och ibland så såg man inte stigen men hon fortsatte att skritta och helt plötsligt så var vi på en väg/vid fotbollsplanen och då så gick vi hem. Så  coolt att hon kunde vägen, blev helt paff!
När vi var hemma så hade pappa lagt fram en vit pressening och jag bestämde mig för att rida på den. Pitchi gick så fint på den, så duktig!

Dom andra borstade jag av och sedan fick dom gå på presseningen. Alla var jätteduktiga! Dom gick på nästan direkt, Missy gick på direkt. Fantasie gick på med hoven men hoppade tillbaks några gånger, men gick sedan på. När den blåste hoppade hon upp rakt i luften haha! Men alla stod fint och jag tog ett kort på dom.

Just nu är jag hos Johanna och kan inte ladda upp bilderna, så gör det när jag kommer hem. Förlåt för ådlig uppdatering men det kommer ju bli bättre nu när sommarlovet närmar sig. Men Annie kan gärna ta sig i kragen och blogga! Annars kan jag lika gärna skaffa en egen blogg.  

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0