GRATTIS MAMMA

Idag fyller min mamma Åsa Siira 27 år! Nevars, så ung är hon  inte, men nästan ;)
Just nu äter hon middag med sina vänner inne i stan. Hoppas hon har det riktigt mysigt!
Hon ville att jag skulle skriva en "dikt" till henne, men jag har lite svårt att skriva glada saker, jag är en sån som skriver om sorliga saker höh. Men ska försöka, det är väl det viktigaste? Dikten kommer inte upp här om ni tror det, men ville bara säga att hon fyller år idag! Du är bäst!


Hon är alltid kräsen när det gäller bilder på henne. Har letat igenom alla filer, men denna får duga. Så söt så!

Daniella


Kommentarer
Postat av: Edvardrebecca

Great Site thanks

2012-01-20 @ 10:52:25
URL: http://edvardrebecca.blogetty.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0