DÅLIG FANTASI?

Jag vill blogga, men jag har absolut ingen idé om vad jag ska blogga om! Det blir ju mest att jag bloggar när jag ridit eller om något hänt "hästmässigt" men ibland vill man blogga om något annat tex schabrak, bett, sina hästar, sig själv osv. Men jag vet inte riktigt vad jag ska skriva om som är kul och intressant. Kanske jag ska gära ett inlägg om hästarna/djuren här hemma och sen om mig? Eller om utrustning eller tankar jag har? Åh, jag vet inte!
Men ja, nu vet ni väl varför jag inte skrivit om något, för jag vet inte riktigt vad. Får se om det kommer upp något mer ..

Men jag har faktiskt en fråga. Eftersom jag älskar att sjunga och folk säger att jag faktiskt sjunger ganska bra. Ska jag filma när jag sjunger och sen visa er? Eller?
Om ingen kommenterar gör jag det inte för det känns ganska meningslöst och så vet jag inte riktigt om jag vågar. Så vill inte göra det i onödan.

Kram.
Daniella

Kommentarer
Postat av: maja

danni, du vet att du sjunger bra, så komigen nu! visa oss en video? ;)

2011-06-25 @ 21:13:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0