DAGENS VILL HA!

Mina svarta (och typ enda) ridbyxor har gått sönder :( Ett litet hål på knät och så en söm vid det skodda. Usch så synd det är om mig! Tycker att jag ska få nya, ehehe .. Och då vill jag testa ett par whitaker-ridbyxor, eftersom det är många som är nöjda med dom. Jag skulle få ett par röda whitakerbyxor men efter Annie köpt sina och sömmar hade gått sönder + att dom blev smutsiga blev man tveksam. Men det är massor som är nöjda med dom och så är dom snygga. Man blir lite sugen på att handla dom, jag har ju ändå bara ett par ridbyxor som sitter bra.

Mer saker jag vill ha (när jag ändå är igång):
* ny hjälm (behöver nästan)
* ny väst med axel -och nackskydd
* ny huva (behöver)
* ridtröjor/pikéer 
* nya ridhandskar
* broddar (behöver)
* magic bett (behöver)
* egna eskadronbenskydd
* schabrak
* vita ridhandskar (som passar mig)
* KL ridstrumpor (behöver)

Och nu .. kommer jag inte på något mer, men lite saker blev det iallafall. Och de flesta behöver jag inte, men det är alltid kul att handla hästsaker och kommer alltid vara. Synd att man inte är miljadär!



Min första outfit jag gjort. Haha, gjord i paint och texten i picnik. Typiskt nybörjare :p

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0