ÄNTLIGEN HÄNDER DET NÅGOT!

Fick ett mejl om att jag har anmält mig till Mantorps fälttävlanstävling som är den 31/7. Visst är det ett tag kvar, men jag är ändå taggad. Denna gång ska det gå bra i dressyren, vill slå dressyrrekord!
Det har stått still nu i lite mer än en månad när det gäller tävlingar, men jag har inte känt att jag verkligen vill tävla nu, utan nu vill jag träna och utvecklas tillsammans med mina ponnys. Men sakterliga blir man mer och mer taggad, det kan man inte undgå.
Mamma och jag bestämde oss för att köra på P90 nu så ska skriva in mina kval i ryttarboken imorgon. Har alltid tendens till att glömma det ..
Fälttävlan är livet!



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0