5 SAKER NI KANSKE INTE VISSTE OM MIG OCH PITCHI

Tog Pitchi för hon är den jag är mest med utav hästarna :)

Pitchi:
1. I vintras hade hon ett hjärta på mulen av päls.
2. Hon hatar när någon håller på med hennes öron.
3. När hon ligger ner vill hon vara ifred (en gång när jag skulle hälsa på henne i hagen när hon låg ner bet hon mig i benet).
4. Hon hatar att äta mineraler.
5. Hon är väldigt uppfostrad.

Jag:
1. Hoppar alltid över ett steg i trappen och har gjort det i ca 2 år.
2. Jag gillar inte att ha smink.
3. Jag har aldrig haft en naturell bra sångröst utan jag har tränat upp den.
4. När jag var liten (typ 7 år eller så) uppträdde jag i småstjärnorna och kom 3a, även fat jag bara kom på halva dansen.
5. Jag har humörsvägningar.



Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0