30 JUNI

Min födelsedag idag då! Hihi.
Borneo fick nya skor idag, på alla fyra hovar. Det gick bra för att han har aldrig blivit skodd på alla fyra samtidigt. Han fick stå inne en stund efter också för det var så varmt. Så killen fick lite mat också, sen borsta jag honom och satte på salva på hans sår! ;p Från alla taskiga insekter... Sen gick vi upp i paddocken gick lite och sen fick han springa lite eller han sprang något varv och hoppa över en upphöjd bom. Men värmen tog nog ganska mycket på honom för han var dötrött! ;) Sen hjälpte jag Malva med deras nya ponny, vi skulle få honom att gå efter henne och det gick bra tillslut, både hästen och Malva var duktiga! :)
Efter att jag varit i stallet så åkte jag till varamon och mötte kompisarna där, sen kom ovädret... Men nu väntar jag på kompisarna för att käka tårta! :D <3
'





Annie


Kommentarer
Postat av: Anonym

Hej! Roligt att se bilder på din häst :) jag har ägt hans mamma "Ikka" :) köpte henne utav uppfödaren som 6 åring :) hon var världens goaste häst :)

2015-05-19 @ 11:18:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0