2 RIDNA HÄSTAR IALLAFALL

Idag har jag ridit Carubus och Nikita på banan och ridit ut. Vilar upp mig lite och bloggar osv, sen ska jag gå promenad med Pitchi och borsta Fantasie. Missy har blivit riden av Sabian och Adrian, båda ramlade av, haha! Sabina såg jag inte vad som hände, men det gick bra. Adrian hamnade på fötterna, såg jättekul ut.

Carubus: Idag ville han inte framåt, men han skötte sig ändå. Men han vill gärna stå emot och testa om han kanske slipper jobba. Men nej, det gör han inte! Men det blir bättre och bättre. Med hjälp av mamma så gick det bättre.
Nikita: Helt underbar var hon! Ville framåt och lyssnade bra, men ibland flöt hon ut, men inte lika mycket som innan. Inne på banan så tog hon rätt galopp och galopperade ett helt varv åt båda hållen utan protest. Super! Men hon är ju tjej ;)
























Daniella

Kommentarer
Postat av: Lina :)

Vad heter den mnsta skimmeln? :)

2011-06-15 @ 19:45:51
URL: http://fyrafuxar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0