YOUR SHINING

Livet valde en annan väg. Den perfekta vägen. Vi ligger nästan på toppen nu, kämpar oss sakta framåt. Och vi träffar på så underbara människor och djur på vägen. Jag får världens support på bilddagboken och här på bloggen. Jag hittar awesome musik som bara peppar och motiverar mig ännu mer. Ni motiverar mig!

Det känns som om allt slit och all stress och funderingar på om det här är något för mig är som bortblåst och den ända platsen jag vet att jag alltid är säker på är på hästryggen! So what om vi inte fick världens bästa % i Heda eller om vi fick ett stopp idag på terrängen. För ett år sedan fick jag 49% i Mantorp en gång, en LB. Och jag kände mig osäker på P70-höjd.
Men nu är jag här. Jag och Pitchi, på väg att debutera P90, hoppat LA, tävlat LA dressyr. Det känns obeskrivligt. Innan kändes det som om jag aldrig utvecklades men nu har jag insett att det faktiskt gått ganska fort. För ett och ett hlavt år sedan kom jag på att det var fälttävlan jag ville hålla på med, bara ett och ett halvt år!  

Jag har lyckats tillsammans med mig ponny. Rond 1 är avklarat. Nu börjar rond 2 och jag är så taggad! 



 

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0