VISSTE NI ATT .. ?

- jag kan knäcka min egna rygg
- jag skriver dikter och dagbok
- random folk jag ser på stan med sin absolut egna stil ökar min egna självsäkerhet
- jag har över 10 stycker mj-saker, varav 4 är affischer
- jag uppträdde mycket när jag var liten och sjöng mycket
- jag har väldigt lätt i skolan och behöver knappt plugga för att få över förväntan.
- märkessaker är inte något måste, älskar att hitta fina saker till bra priser!
- jag har alla mina rosetter under mitt nattduksbord och tänker varje dag att jag ska sätta upp dom.
- jag smsar nästan aldrig och det enda jag har min mobil till är för att ringa mamma och lyssna på musik.
- jag gick i fotboll i ca 4 år och var riktigt bra men fick sluta för att satsa på hästar.
- det är jätteviktigt för mig att det är ordning i stallet och om det inte är det så blir jag på jättedåligt humör(undantag där vid fodret)
- jag är duktig på att rita och teckna
- jag hoppar alltid över ett steg i trappan
- min mamma är min förebild - i allt!

Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0