VILL HA JUST NU!

Har märkt att jag har tre träns till Pitchi .. ett till hoppning, ett till dressyr och ett som jag har lite då och då. Och jag har också ett som inte är ihopplockat och sen massor med delar. Egentligen behöver man bara 1 träns, eller 2. Onödigt att ja så många träns som jag. Tar bara plats. Kanske ska börja sälja lite? Men efter det här tränset (som jag ska spara ihop till själv) ska jag handla sen blir det stopp med träns och bling-bling! Eller jag vill nog ha ett guldigt bling-bling till dressyren .. Ne, stopp och belägg!
Västen har jag önskat mig länge, med axel - och nackskydd. Dressyrstövlar vill jag också ha - bruna eller svarta. Fast det blir väl svarta för att jag ska kunna tävla i dom, men brunt så himla snyggt!
De långa chapsen har Amina likadana och jag vill ha ett par också (om jag inte kan sno hennes). Dels var de värmer om vintern och är jäkligt snygga och ser professionella ut. Allt annat kan både sånt jag behöver och vill ha.

Älskar att leka rik, hihi :D
Fast det vore ju bättre om man var det på riktigt.




Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0