UTERITT

Hovslagaren kom klockan 9 och fixade Pitchis hovar. Efteråt red jag, mamma och Adrian ut och det var jättemysigt. När vi var på vägen hem gick vi igenom en vattenpöl tre gånger och det tyckte alla hästarna om, likaså ryttarna. Och när vi framme så valde vi att rida in i hagen där det är en jättevattenpöl. Där skrittade/travade vi igenom några gånger och mamma galopperade. Pitchi skulle ju hålla på att klafsa med hoven -.- Haha! Efteråt red mamma lite på banan och Sabina red Missy lite i hagen, men jag var klar.

Nu har jag städat sadelkammaren och smörjt lite. Imorgon ska vi åka till Skåne och hälsa på släkten i tre dagar, och jag tror nog inte att jag kommer uppdatera, bara så ni vet!

Blev inga foton från denna lilla ritt, men senare ska jag rida dressyr på banan så då kan väl någon fota, tror jag :)


Bild från någon annan dag

Daniella 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0