UPPFRÄSHNING

Hoppas att jag stavat överskriften rätt, vet inte riktigt hur det stavas :p

Men iallafall, kände igår kväll/natt att det var dags att göra en liten uppfräshning (?) på bloggen, vi har haft den här bruna nyansen ända sen vi startade bloggen för typ ett halvår sedan och nu kände jag att det var dags att lämna den bakom sig. Så jag tog bara någon färg lite snabbt och ändrade färgen och tog bort gamla (och fula) headern.
Eftersom jag bara har typ paint och picnik så blir det inte så bra bilder, vill inte ha ps och picasa för ja .. picasa tar upp mycket plats och ps för jag inte orkar, höh.

Men nu tänkte jag sätta mig i lugn och ro och göra en inte-så-proffesionel-bild på paint för skojs skull. Okej, skratta inte åt den när ni får se den.
Annie och jag får va snart så vi kan göra en tillsammans. Länge sen vi va kom jag på nu! Men ska sluta babbla nu, men vill bara skriva lite, har inget annat att göra just nu. Jo, sova, men jag är inte så trött.

Imorgon om jag får tid över kan jag ju visa er alla gånger jag varit med i tidningen! Och då har det handlat om hästar alltså, inte bara något typ "hur vill du att skolmaten ska vara?" eller ja, ni fattar ju.

Men god natt alla sötisar!

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0