TRÖTT ...

Nu har jag fixat hela dagen och inte haft tid för dator. Hämtat halm, städat, mockat ur, shamponerat, smörjt, hållt lektion .. ja, you name it. Så nu är klockan 11 och jag ska faktiskt gå och lägga mig. Skriver om allt imorgon.
Men jag kan säga att jag är jättenöjd med ritten, trots lite små missar (inte att jag red fel eller så) men att jag glömde lite vid halterna och ryggningen. Fick ganska snål %, men det var ju trots allt min första LA. Så vi tar med oss allt och fortsätter träna!


Ni får en halvtaskig bild när vi gör en öppna. Haha, men försmak är väl bra? Fick låna/tog mammas dressyrhjälm så nu ser det lite mer proffesionellt ut, även fast den var typ 1 cm för stor :p

Daniella

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0