TRÄNING

Jag och mamma har börjat med powerwalk, eller mamma har hållt på med det ett tag och jag började för någon dag sen. Vi kör fult ös i ca 1 timme, så himla gött efteråt! Känner redan nu hur det blir lättare och lättare varje gång jag går och så kan jag gå snabbare. Snart är det dags att börja springa för jag måste ju ha kondition om jag ska börja tävla P90, eller hur? Älskar känslan när man gjort det, jätteskönt.
Så imorgon ska jag springa en kort ruda till & börja med, för jag kan ju inte springa 1 mil när jag precis börjat. Så det blir kanske en runda på ca 3 km? Och då så kommer jag säkert gå lite också, men är sjukt taggad på att bli vältränad, eller iallafall ha bra kondition. Let's go!


Daniella


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0